Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Raszyn

Kolorowy pasek

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie zimowym 2018/2019

ZP.271.1.36.2018.DC

Raszyn, dnia 12 września 2018 r.

 

Zgodnie z art. 86 ust 5 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający zamieszcza  informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie zimowym 2018/2019”

Część I: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2019 i obejmujące drogi kategorii I”

Część II: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2019 i obejmujące drogi kategorii II”

 

1.    Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 12-09-2018 r. o godz. 10:40

w siedzibie Zamawiającego:

ul. Szkolna 2a, Raszyn – pok. nr 102 – Sala konferencyjna Urzędu Gminy.

 

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

Część I – 421 821,64 zł brutto,

Część II – 376 777,40 zł brutto

 

2.     Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:

Oferta nr 1:

FAGUS Sp. z o.o.

Al. Krakowska 110/114,

00-971 Warszawa

 

Część I:

Łączna cena brutto – 572 691,23 zł

Część II:

Łączna cena brutto – 564 459,84 zł

 

Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 30-04-2019 r.

Czas przystąpienia do zwalczania śliskości – w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia

Czas podstawienia sprzętu zastępczego w razie awarii – w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia

Warunki płatności zawarte we wzorze umowy zostały zaakceptowane

 

Oferta nr 2:

„ARKAZEN” Zenon Ciarka

Ul. Czysta 9,

05-816 Opacz Mała

 

Część I:

Łączna cena brutto – 474 315,79 zł

Część II:

Łączna cena brutto – 366 806,66 zł

 

Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 30-04-2019 r.

Czas przystąpienia do zwalczania śliskości – w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia

Czas podstawienia sprzętu zastępczego w razie awarii – w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia

Warunki płatności zawarte we wzorze umowy zostały zaakceptowane

 

Metadane

Źródło informacji:Łukasz Orzana
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Łukasz Orzana
Data wprowadzenia:2018-09-12 11:41:26
Opublikował:Łukasz Orzana
Data publikacji:2018-09-12 11:43:14
Ostatnia zmiana:2018-09-12 11:43:20
Ilość wyświetleń:97

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij